Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom

Down-szindróma jótékonysági kampány

„Isten hat nap alatt teremtette a világot. A hetediken megpihent, körülnézett, majd a nyolcadikon megteremtette a downosokat, hogy több szeretet jusson a földre.” A családban első kézből tapasztaljuk, hogy Down-szindrómával élni nem hátrány vagy betegség, sokkal inkább egy különleges jellemvonás. Judit (megj.: Folly Judit tulajdonos, az alapító dédunokája) harmadik gyermeke, Miklós 2016 júniusában született Down-szindrómával, a diagnózis akkor sokként ért minket. A kezdeti nehéz lépésekben a Down Alapítvány Korai Fejlesztő Központja segített: az ott dolgozó szakemberektől rengeteg lelki és szakmai támogatást kaptunk, és azóta is tudjuk, hogy bármikor támaszkodhatunk rájuk. Éppen ezért szívügyünknek érezzük az alapítvány támogatását, jótékonysági akciónkkal pedig viszonozni szeretnénk azt a sok segítséget, amit eddig tőlük kaptunk.

A tavalyihoz hasonlóan idén is kampányt indítunk a Down-szindróma világnapja alkalmából. Március 21–28. között minden egyes, a webshopon vagy a helyszínen eladott Boróka 2018-as fehérbor teljes vételárát adományként ajánljuk fel a Down Alapítvány részére. 

A jótékonysági kampánnyal arra szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy egy Down-szindrómával élő kisgyerek is lehet boldog és elégedett, ha megfelelő segítséget kap a fejlődéshez. „Egy ilyen gyermek megtanít minket, hogy az élet lényegére koncentráljunk, és jobban összehozza a családot is. Neki köszönhetően tartalmasabb családi kapcsolatok alakultak ki; új ismerőseink lettek; és ami talán a legfontosabb: folyamatosan érzékenyít minket mások bajaira” - hangsúlyozza Folly Réka tulajdonos, Judit testvére.

 

 

Kosárba

Keresés